Επειδή πιστεύω ότι η τέχνη δεν είναι προϊόν προς πώληση αλλα πνευματικός καρπός προσφέρω τα έργα μου σε όποιον το επιθυμεί.
Αφήστε μου το e-mail σας για επικοινωνία.
Ευχαριστώ.

EKOMΙΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

August



Κάθομαι και ρεμβάζω.Επιθυμίες κ αισθήσεις , εκόμισα εις την Τέχνην -κάτι μισοειδωμένα, πρόσωπα ή γραμμές,ερώτων ατελών κάτι αβέβαιες μνήμες.Ας αφεθώ σ αυτήν. Ξέρει να σχηματίζει Μορφήν της Καλλονής/ σχεδόν ανεπαισθήτως τον βίον συμπληρούσα, συνδιάζουσα εντυπώσεις,συνδιαζουσα τες μέρες.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

12 o' clock at office


Oil on canvas, 30 x 40
Πολλές φορές η τέχνη δεν είναι παρά η απεικόνηση της ωμής πραγματικότα ς που ζούμε. Αυτός ο πίνακας είναι παραγγελία και προορίζεται για δώρο γεννεθλίων, σε κάποιον που οι απαιτήσεις της δουλειάς του ,τον κρατούν στο γραφείο του, πάρα πολλές ώρες , κάτι που συμβαίνει, στους περισσότερους , νομίζω

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αρκετα πιο δουλεμενο απο τα υπολοιπαΔεν εχετε ομως μεγαλο κοντραστ στα χρωματα.

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Μιμή δεν κάνατε κάτι καινούριο.Μπαίνω συχνά και τα βλέπω.Τα τοπία σας είναι τα πιο ωραία σας εργα. Τοπία να κάνετε

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ανώνυμη είμαι η Μάρα από το σεμινάριο.Είναι πολύ μεγάλο το άλμα σου απο πέρυσι.Λείπει ομως το δραματικό σημείο που μας έλεγε αυτός΄Βάζε ενα δραματικό σημείο. Εγω τα παράτησα. Θα ξαναμπώ να σου πω Νασαι καλά

Δημοσίευση σχολίου