Επειδή πιστεύω ότι η τέχνη δεν είναι προϊόν προς πώληση αλλα πνευματικός καρπός προσφέρω τα έργα μου σε όποιον το επιθυμεί.
Αφήστε μου το e-mail σας για επικοινωνία.
Ευχαριστώ.

EKOMΙΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

August



Κάθομαι και ρεμβάζω.Επιθυμίες κ αισθήσεις , εκόμισα εις την Τέχνην -κάτι μισοειδωμένα, πρόσωπα ή γραμμές,ερώτων ατελών κάτι αβέβαιες μνήμες.Ας αφεθώ σ αυτήν. Ξέρει να σχηματίζει Μορφήν της Καλλονής/ σχεδόν ανεπαισθήτως τον βίον συμπληρούσα, συνδιάζουσα εντυπώσεις,συνδιαζουσα τες μέρες.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Aurora


Oil on canvas, 40 x 70

Ένα λεπτό, πριν την ανατολή του Ήλιου ο Απόλλωνας, στέλνει την ροδοδάκτυλη Ηώ, να χρωματίσει όλο τον κόσμο με τα χρώματα της καινούριας μέρας λέει ο Ησίοδος. .Όταν η πρώτη του αχτίδα, πέσει στη γή, η Αυγή θα γυρίσει στο Ολύμπιο παλάτι του πατέρα της , να μείνει με τις αδελφές της Ίριδα και Ανθεμία ως το επόμενο πρωί....

4 σχόλια:

Λακων είπε...

Πάντα θαύμαζα αυτά στα οποία ήμουν ατάλαντος.
Δεν είμαι και ειδικός αλλά νομίζω πως ζωγραφίζεις όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο ειναι περισσότερο γιά μένα πρώτα και μετά για το φίλο Λάκωνα. Γιά σένα μάλλον όχι.Ότι μας αρέσει είναι ωραίο ιδιαίτερα στην τέχνη΄Η τέχνη σ όλες της τις μορφές απευθυνεται σ εμάς τους θεατές κι όχι στους κριτικούς. ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΈΝΕ ΤΙ ΝΑ Μ ΑΡΈΣΕΙ.Ποιό βιβλίο να διαβάσω, ποιά ταινία να δω κλπ. Εμένα μ αρέσειπολύ και πιό πολύ το προηγούμενο.ΚΛΕΑΡΧΟΣ

Λακων είπε...

Σωστός ο ανώνυμος...
Έθεσε θέμα που θέλει όλόκληρο blog για να καλυφθεί.
Πετώ το μπαλάκι στην οικοδέσποινα ;)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΜΠΑΊΝΩ ΚΑΙ ΜΈΝΩ ΚΆΓΚΕΛΟ,,, ΈΤΣΙ ? PERSA ΑΠΟ ΜΑΚ-3

Δημοσίευση σχολίου